maandag 6 juli 2015

Verborgen verdriet

Onthoudt,
Dat achter de grootse humor en lach,
Een heel groot verdriet ligt begraven.
...
Dat verdriet is niet altyd merkbaar.
Maar iedere dag in mijn hartje aanwezig.
Ik heb er een kamertje van gemaakt.
Het verdriet huisje.
Maar in het kamertje aan de andere kant,
daar woont mijn humor,en mijn lach.
Die bijna iedere dag overeen komen met mijn positiviteit.
En op de manier hoe ik in het leven sta.
Maar soms gaat dat deurtje open van verdriet,
en laat ik me gaan en schaam me niet.
Als ik dat niet zou doen,dan gaat op een dag alles mis.
En dat is wat ik niet wil.
En pluk dan met twee handen gelijk de dag.
En weet dat ik verdrietig zyn mag.
Maar meestal staat mijn deurtje open van,
mijn humor en lach,en dat is waar ik jullie,
mee begroeten mag.
Monique.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten