zaterdag 20 juni 2015

20 juni 2015

Vaderdag,
Tsjah dit wordt het tweede jaar zonder jou papa.
Ik mis je nog steeds iedere dag,en vooral op Vaderdag net dat beetje meer.
Maar het wordt draaglijker,en leefbaar....
Heb ik moeten leren.
Net als het los laten.
Maar ik kan het,en ben er trots op,dat het een plekje heeft gekregen.
Ik enigskind altyd verwend door jou en mama.
Maar bovenal altyd dubbele liefde gehad.
En dat heeft my gebracht waar ik nu sta in het leven.
Een spontane dame,die liefde kan delen en ontvangen
zonder jaloezie in haar hartje.
En die haar mannetje staat in deze best wel oorlogachtige wereld.
Maar ik kan het.......................
Ik maak geen drama verhaal,ik weet nog steeds afscheid nemen bestaat niet.
En that,s Amore...........................................
Love you Always,ga morgen weer nieuwe plantjes bij je plekje brengen.
Monique.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten